OBSŁUGA KLIENTÓW:
W związku z zaistniałą sytuacją epidemiczną, w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów, Powiatowy Urząd Pracy w Chorzowie, informuje, że od dnia 24.01.2022r. (poniedziałek), zostanie częściowo ograniczona obsługa klientów urzędu. Wszystkie osoby chcące skorzystać z obsługi bezpośredniej w Urzędzie będą zobligowane do wcześniejszego telefonicznego umówienia się na konkretny dzień w celu załatwienia sprawy.
Od dnia 24.01.2022r. klienci będą wpuszczani na teren urzędu rotacyjnie, w ograniczonej liczbie.
WIZYTY NA TERMINACH:
Osoby, które mają wyznaczony termin stawienia w Urzędzie obsługiwane będą głównie telefonicznie.
REJESTRACJA:
Wszystkie osoby chcące dokonać rejestracji zachęcane są do dokonywania jej w sposób elektroniczny.
Osoby, które osobiście zgłoszą się do rejestracji będą wpuszczane na teren Urzędu rotacyjnie, w ograniczonej liczbie.
PRZEKAZYWANIE DOKUMENTÓW:
Od dnia 24.01.2022r. w wydzielonej części budynku Powiatowego Urzędu Pracy (od strony podjazdu) znajdować się będzie „skrzynka" do której można wrzucać wszelkie dokumenty skierowane do Urzędu.
ZASADY BEZPIECZEŃSTWA:
Przypomina się również, iż przed wejściem do Urzędu należy zdezynfekować ręce oraz umożliwić wykonanie pomiaru temperatury ciała, a podczas wizyty realizować obowiązek zakrywania ust i nosa, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa.
Aktualności
Powrót