Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Chorzowie
ogłasza nabór na stanowiska :
Stanowisko ds. egzekucji
Szczegóły oferty pracy
ogłasza nabór na stanowiska :
Stanowisko ds. egzekucji
Szczegóły oferty pracy
- Nazwa jednostki organizacyjnej
- ZUS Oddział w Chorzowie
- Nazwa komórki organizacyjnej
- Wydział Realizacji Dochodów
- Miejsce pracy
- ZUS Oddział w Chorzowie
- Adres miejsca pracy
- Województwo
- Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
- Zadania
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
- Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe
- znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
- znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym
w administracji, - umiejętność obsługi pakietu MS Office,
- orientacja na cel, na jakość
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
- umiejętność współpracy z innymi
- komunikacja, elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność rozwiązywania problemów
- orientacja na klienta
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
- Termin, do którego należy składać dokumenty
- Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
- poszukujemy dwóch pracowników
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
- Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
- konieczność poruszania się po całym obiekcie,
- konieczności wykonywania pracy poza biurem,
- konieczność odbywania podróży służbowych,
- budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych 3 piętrze budynku,
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Stanowisko ds. konta ubezpieczonego
Szczegóły oferty pracy
- Nazwa jednostki organizacyjnej
- Nazwa komórki organizacyjnej
- Miejsce pracy
- Adres miejsca pracy
- Województwo
- Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
- Zadania
Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
- Wymagania
Niezbędne:
- wykształcenie średnie
- wykształcenie wyższe ( prawo, administracja, gospodarka, nauki społeczne)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe:
- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i dokumentacji ubezpieczeniowej
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
- znajomość zasad sporządzania i korygowania dokumentów ubezpieczeniowych
- umiejętność obsługi pakietu MS Office
- orientacja na cel, na jakość
- umiejętność współpracy z innymi
- komunikacja, elastyczność
- nastawienie na rozwój
- umiejętność rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji
- umiejętność negocjowania i wywierania wpływu
- CV
- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
- skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje:
- skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
- oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
- za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
- proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
- Termin, do którego należy składać dokumenty
- Oferujemy
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
- świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
- atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
- poszukujemy na stanowisko dwóch pracowników
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy
- sprzęt biurowy
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- wiąże się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- konieczność odbywania podróży służbowych
- budynek 4-piętrowy z windą
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze budynku
- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu
Szczegóły oferty pracy
- Nazwa jednostki organizacyjnej
- Nazwa komórki organizacyjnej
- Miejsce pracy
- Adres miejsca pracy
- Województwo
- Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
- Zadania
Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:
- udziale w szkoleniach organizowanych przez Wydziały Rozwoju Kompetencji,
- samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,
- uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,
- tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.
- Wymagania
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe
- wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne)
- co najmniej 1 rok pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Poszukujemy kandydatów z dobrą znajomością obsługi programów MS Word oraz MS Excel. Zorientowanych na jakość i osiąganie zamierzonych celów. Komunikatywnych, otwartych na współpracę i rozwój. Od kandydatów wymagamy umiejętności podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Kandydat powinien posiadać prawo jazdy kategorii B".
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dodatkowe informacje:
Możliwość wykonywania pracy w Oddziale ZUS w Chorzowie lub jednostce organizacyjnej Oddziału ZUS w Chorzowie położonej najbliżej miejsca zamieszkania kandydata.
Nabór będzie się składał z testu ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel oraz rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Uzupełnieniem informacji o kandydacie będzie przeprowadzone, w formie testu elektronicznego, badanie preferowanych stylów zachowania w pracy. Będą w nim uczestniczyć osoby, które pomyślnie przejdą testy oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
Poszukujemy dwóch kandydatów na stanowisko.
Przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego warunkującego powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu wiąże się ze spełnieniem warunków określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, a więc osoba musi:
- posiadać wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystać w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
- mieć nienaganną opinię i nie być karaną za przestępstwo z winy umyślnej.
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- system premiowy
- dodatek stażowy
- bezpłatny udział w szkoleniach i kursach,
- możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
- możliwość awansu zawodowego,
- profesjonalne narzędzia pracy: laptop, telefon,
- możliwość pracy zdalnej
- bogaty pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku.
- wykonywanie pracy w biurze,
- wykonywanie pracy poza biurem,
- odbywanie podróży służbowych.