Nowa baza ofert pracy – ePraca

Nowa baza ofert pracy – ePraca

Informujemy, że od 01.06.2025 r. obowiązują nowe zasady zgłaszania przez pracodawców ofert pracy do urzędów pracy i ich upowszechniania w bazie ofert pracy o nazwie ePraca (dotychczas Centralna Baza Ofert Pracy), wprowadzone ustawą z dnia 20 marca 2025 r. o rynku pracy i służbach zatrudnienia (Dz. U. z 2025 r. poz. 620).

W związku z powyższymi zmianami, oferty pracy do ePracy obowiązkowo zgłaszają:

organy władzy publicznej

organy samorządów gospodarczych i zawodowych

podmioty reprezentujące zgodnie z odrębnymi przepisami Skarb Państwa

podmioty reprezentujące państwowe osoby prawne albo osoby prawne samorządu      

      terytorialnego oraz podmioty reprezentujące inne państwowe jednostki organizacyjne albo   

      jednostki organizacyjne samorządu terytorialnego

podmioty reprezentujące inne osoby lub jednostki organizacyjne, które wykonują zadania  

       publiczne lub dysponują majątkiem publicznym, oraz osoby prawne, w których Skarb

       Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub samorządu gospodarczego albo

       zawodowego mają pozycję dominującą w rozumieniu przepisów o ochronie konkurencji i

       konsumentów

Informacje o publikacji dokumentu