Ogłoszenie o naborze (Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Chorzowie)

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Chorzowie
ogłasza nabór na stanowiska :

Stanowisko ds. egzekucji
Szczegóły oferty pracy
  • Nazwa jednostki organizacyjnej
  • ZUS Oddział w Chorzowie
  • Nazwa komórki organizacyjnej
  • Wydział Realizacji Dochodów
  • Miejsce pracy
  • ZUS Oddział w Chorzowie
  • Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów
  • Województwo
śląskie
  • Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. egzekucji
  • Zadania
Cel istnienia stanowiska
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych.
  • Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
- wykształcenie średnie

Mile widziane:
- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)
- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
Wymagania dodatkowe
  • znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • znajomość przepisów ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych,
  • znajomość przepisów ustawy o postępowaniu egzekucyjnym
    w administracji,
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office,
  • orientacja na cel, na jakość
  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych
  • umiejętność współpracy z innymi
  • komunikacja, elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • umiejętność rozwiązywania problemów
  • orientacja na klienta
Wymagane dokumenty
  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)
Dodatkowe informacje:
  • skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
  • oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
  • Termin, do którego należy składać dokumenty
02-05-2024
  • Oferujemy
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
  • poszukujemy dwóch pracowników
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
  • Warunki wykonywania pracy:
  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę,
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie,
  • konieczności wykonywania pracy poza biurem,
  • konieczność odbywania podróży służbowych,
  • budynek 4 -piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych 3 piętrze budynku,
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Stanowisko ds. konta ubezpieczonego

Szczegóły oferty pracy

  • Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Chorzowie
  • Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Ubezpieczeń i Składek
  • Miejsce pracy
ZUS Oddział w Chorzowie
  • Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów
  • Województwo
śląskie
  • Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Stanowisko ds. konta ubezpieczonego
  • Zadania
Cel istnienia stanowiska
Zapewnia obsługę spraw ubezpieczonych.
  • Wymagania
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy
Niezbędne:
  • wykształcenie średnie
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe ( prawo, administracja, gospodarka, nauki społeczne)
  • minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
 
Wymagania dodatkowe:
  • znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i dokumentacji ubezpieczeniowej
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość zasad sporządzania i korygowania dokumentów ubezpieczeniowych
  • umiejętność obsługi pakietu MS Office
  • orientacja na cel, na jakość
  • umiejętność współpracy z innymi
  • komunikacja, elastyczność
  • nastawienie na rozwój
  • umiejętność rozwiązywania problemów, podejmowania decyzji
  • umiejętność negocjowania i wywierania wpływu
Wymagane dokumenty:
  • CV
  • list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska o jakie kandydat się ubiega
  • skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie i doświadczenie zawodowe
Dokumenty należy przesłać przez formularz rekrutacyjny Aplikuj (na dole oferty)
Dodatkowe informacje:
  • skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi wymagania formalne
  • oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana
  • za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji przez formularz rekrutacyjny
  • proces rekrutacji obejmować będzie test wiedzy oraz rozmowę kwalifikacyjną w siedzibie Oddziału ZUS w Chorzowie
  • Termin, do którego należy składać dokumenty
02-05-2024
  • Oferujemy
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dopłatę do wypoczynku i zajęć sportowych
  • atrakcyjne pakiety ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU
  • poszukujemy na stanowisko dwóch pracowników
 
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
  • sprzęt komputerowy
  • sprzęt biurowy
Warunki wykonywania pracy:
  • spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
  • polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
  • wiąże się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS
  • konieczność poruszania się po całym obiekcie
  • konieczność odbywania podróży służbowych
  • budynek 4-piętrowy z windą
  • stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 2 piętrze budynku
  • przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia
  • w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami

Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu

Szczegóły oferty pracy

  • Nazwa jednostki organizacyjnej
ZUS Oddział w Chorzowie
  • Nazwa komórki organizacyjnej
Wydział Kontroli Płatników Składek
  • Miejsce pracy
ZUS Oddział w Chorzowie
  • Adres miejsca pracy
ul. Dąbrowskiego 45, 41-500 Chorzów
  • Województwo
śląskie
  • Nazwa stanowiska pracy wg. regulaminu organizacyjnego
Kandydat na stanowisko inspektora kontroli Zakładu
  • Zadania
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
Kandydat pod opieką opiekuna stażu zawodowego przygotowuje się do pracy na stanowisku Inspektora kontroli Zakładu poprzez odbycie stażu zawodowego polegającego na:
  • udziale w szkoleniach organizowanych przez Wydziały Rozwoju Kompetencji,
  • samokształceniu kierowanym i utrwalaniu nabytej wiedzy,
  • uczestniczeniu w przygotowaniu kontroli i czynnościach kontrolnych prowadzonych przez inspektora kontroli Zakładu,
  • tworzeniu projektów dokumentów z kontroli.
Przyswajana wiedza i umiejętności są weryfikowane na bieżąco podczas odbywania stażu zawodowego. Zasób zdobytej wiedzy i odbycie praktyki zawodowej uprawniają kandydata do złożenia egzaminu kwalifikacyjnego, którego pozytywny wynik, warunkuje powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu.
  • Wymagania
Wymagania
Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe (ekonomia, prawo, finanse, administracja, ubezpieczenia społeczne)
  • co najmniej 1 rok pracy w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych
Wymagania dodatkowe:
Poszukujemy kandydatów z dobrą znajomością obsługi programów MS Word oraz MS Excel. Zorientowanych na jakość i osiąganie zamierzonych celów. Komunikatywnych, otwartych na współpracę i rozwój. Od kandydatów wymagamy umiejętności podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem w trudnych sytuacjach. Kandydat powinien posiadać prawo jazdy kategorii B".
Wymagane dokumenty:
  • CV
  • list motywacyjny
  • skany dokumentów potwierdzających wykształcenie
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając "Aplikuj" na dole oferty.
Dodatkowe informacje:
Możliwość wykonywania pracy w Oddziale ZUS w Chorzowie lub jednostce organizacyjnej Oddziału ZUS w Chorzowie położonej najbliżej miejsca zamieszkania kandydata.
Nabór będzie się składał z testu ze znajomości programów MS Word oraz MS Excel oraz rozmowy kwalifikacyjnej z elementami wywiadu kompetencyjnego - przeprowadzonej w Oddziale lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy - wywiad on-line.
Uzupełnieniem informacji o kandydacie będzie przeprowadzone, w formie testu elektronicznego, badanie preferowanych stylów zachowania w pracy. Będą w nim uczestniczyć osoby, które pomyślnie przejdą testy oraz rozmowę kwalifikacyjną.
Skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne.
Nie będą rozpatrywane oferty niekompletne, niepodpisane, złożone bez wymaganych oświadczeń lub zawierające niepodpisane oświadczenia, a także dokumenty złożone po wyznaczonym terminie.
Poszukujemy dwóch kandydatów na stanowisko.
Przystąpienie do egzaminu kwalifikacyjnego warunkującego powołanie na stanowisko Inspektora kontroli Zakładu wiąże się ze spełnieniem warunków określonych w art. 93 ust. 1 pkt. 1) i 2) Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, a więc osoba musi:
- posiadać wyłącznie obywatelstwo polskie i korzystać w pełni z praw cywilnych i obywatelskich,
- mieć nienaganną opinię i nie być karaną za przestępstwo z winy umyślnej.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • system premiowy
  • dodatek stażowy
  • bezpłatny udział w szkoleniach i kursach,
  • możliwość uczenia się od bardziej doświadczonych współpracowników,
  • możliwość awansu zawodowego,
  • profesjonalne narzędzia pracy: laptop, telefon,
  • możliwość pracy zdalnej
  • bogaty pakiet socjalny, m.in. dofinansowanie do zajęć sportowych, dofinansowanie do wypoczynku.
Warunki wykonywania pracy:
  • wykonywanie pracy w biurze,
  • wykonywanie pracy poza biurem,
  • odbywanie podróży służbowych.
 
 
Informacje o publikacji dokumentu