Sposób funkcjonowania Urzędu Pracy w Chorzowie

Print Drukuj
Szanowni Klienci

W związku z sytuacją epidemiologiczną SARS-COV-2 w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów Powiatowego Urzędu Pracy w  Chorzowie, pracodawców oraz pracowników publicznych służb zatrudnienia, bezpośrednia obsługa klientów odbywa się w reżimie sanitarnym.

Sprawy urzędowe można załatwić  w formie:
  • elektronicznej:
  • telefonicznej
  • drogą pocztową
  • osobiście

WYKAZ TELEFONÓW:
 
Centrala telefoniczna:
tel. 032 34 97 101

  Dofinansowania „tarcza antykryzysowa" wybierz 1:
  • Dotacje i pożyczki 5 tysięcy - wybierz 1
  • Dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników - wybierz 2
  • Dofinansowanie do samozatrudnienia - wybierz 3
  • Gdy chcesz powrócić do głównego menu- wybierz 0
  Rejestracja wybierz 2:
  • Informacja w sprawie rejestracji - wybierz 1
  • Umawianie rejestracji osobistej - wybierz 2
  • Gdy chcesz powrócić do głównego menu - wybierz 0
  Termin wizyty u doradcy klienta, potwierdzenie gotowości do podjęcia pracy, wybierz 3:
  • Nazwisko na literę: B,C,Ć,D,H,I,K,N,O,R,Ś,V,W - wybierz 1
  • Nazwisko na literę: A,E,F,G,J,M,S,U - wybierz 2
  • Nazwisko na literę: L,Ł,P,T,Z,Ź,Ż - wybierz 3
  • Gdy chcesz powrócić do głównego menu - wybierz 0
   Formy wsparcia zatrudnienia wybierz 4:
  • Doposażenia stanowisk pracy, dotacje, PFRON - wybierz 1
  • Staże dla osób bezrobotnych, prace interwencyjne, dofinansowanie do wynagrodzeń pracowników po 50 roku życia - wybierz 2
  • Szkolenia dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, bony szkoleniowe, KFS, studia podyplomowe - wybierz 3
  • Gdy chcesz powrócić do głównego menu - wybierz 0
   Faks  - wybierz 5

   Sekretariat - wybierz 6


Składanie dokumentów w wersji papierowej odbywa się poprzez wrzucenie ich do urny znajdującej się w wydzielonej części budynku Urzędu Pracy od strony podjazdu oraz za pośrednictwem poczty tradycyjnej.
 
Informacje o publikacji dokumentu